WCC 2009 - Vladimír Pazdera - pátý závodní den

Závodníci přes sebou mají poslední závodní den a pevně doufáme, že ještě promluví do výsledkové listiny. Je to velmi náročný závod a naši borci zaslouží velké díky. Za tu velkou dřinu by si určitě zasloužili ještě nějakého kapra. Všem moc držíme palce.......

Ahoj příznivci kaprařiny,
posílám předposlední zprávu ze světového poháru World Carp Classic.
Všichni očekávali, že po mohutné vichřici ze včerejška bude "krvavá noc". my jsme s Martinem oblečení do záchraných vest číhali u svých prutů skoro do půlnoci - a nic!!!!!
Poctivě jsme zavezli udice večer před soumrakem, abychom využili mírnějšího větru a myslím, že se nám podařilo položit montáže přesně tam, kde jsme chtěli. Prostě jsme byli spokojeni s odvedenou prací a očekávali jsme za to odměnu v podobě záběrů.
Vzhledem k tomu, že všichni byli zalezlí ve svých bivacích a nikoho jsme na vodě neviděli, zmohla nás únava a šli jsme spát se svými příposlechy před 1 hodinou po půlnoci.
Taktika na druhý den byla jasná. Pokud nebude do rána záběr, vstaneme před svítáním okolo 6 a vše znovu převezeme, dokud se nerozfouká.
Tak se i stalo a ráno za téměř bezvětří jsme znovu převezli, abychom vyzkoušeli další místa v dosahu našeho vymezeného prostoru. I ráno byl naprostý klid a my se posléze dozvěděli, že se za celou noc nechytnul na ostrově ani jeden kapr. Neuvěřitelné, po takovém hurikánu včera. Dokonce ani Holanďani na Indy Line 12 a Anglčani na Pescalis 12, neměli rybu. Zatím nebodovali ani naši parťáci Max Carp teamu.
Jako kdyby naše část jezera úplně zmrtvěla. O to větší překvapení nastalo, když mi Luboš Šipka poslal sms, že chytil 20,3kg. To je super, alespoň jedna ryba na dohled a Lubošovi to moc přeji. Je to jeho první kapr na WCC po mnoha ročnících a hned takovej macek. No......, máme dalšího vážného soupeře v naší sekci. Jenže je to kamoš a vyhraje ten, co bude mít největší kousek štěstí a také nepřestane makat až do konce.
Okolo oběda začalo opět silně pršet a navíc se přihnal ještě silnější vítr, jak včera. Panuje zákaz jít na vodu a dokonce i takový blázen jako já, by tam teď nevlezl. Stejně bych se s gumákem někde rozbil o hráz. myslím, že je to i za možnostmi Tonikového Torqueda
Posílám na ukázku pár fotek, jak vypadají udice (a hlavně montáže) vytažené ze zdejší vody. vše je obaleno hustými řasami, které souvisle pokrývají dno a to je ještě z míst, kde nejsou dlouhé trsy trav, které rostou k hladině až ze 4m hloubky. Je to pěkná džungle a my jsme nuseli přizpůsobit montáže takovému dnu. Používáme celý PVA program, nadlehčovací PVA pěny a boilies musí být minimálně nadlehčené.
Další zpráva byla doslova ohromující - v sekci ULTIMA se chytil kapr o váze 28,9kg. Zatím ještě nevíme, kdo ho ulovil, ale to je paráda. myslím, že tentokrát byly překonány všechny rekordy mistrovství, jak ve velikosti, tak i v počtu ulovených ryb. Fantasie!!!!!!!!!
Teď ale musíme něco ještě zatknout my. Přes den jsme se na vodu díky větru a prudkému slejváku nedostali, ale teď večer máme před sebou nejdůležitější položení svých nástrah. Už máme strategii a jdeme na to. Snad se alespoň trochu uklidní vítr a my budeme moci stahnout posunuté a zamotané montáže z této vichřice.
Zítra už nebude čas na psaní, nevím jak budeme stihat, ale slibuji, že v neděli sednu k počítači už doma a napíšu vše o těhle závodech a pošlu výsledky a fotky ze závěrečného ceremoniálu.
Závody končí zítra ráno v 8 a já bych chtěl moc poděkovat kolegům z Maxu za velkou podporu a všem příznivcům, jak nám drželi palce, povzbuzovali. Dostali jsme desítky skvělých sms a věřte mi, že nám to s Martinem moc pomáhalo a udržovalo v pernamentní bojové pohotovosti.
Mějte se fajn a držte palce na poslední noc - tedy, pokud se vůbec v tomhle počasí na vodu dostaneme.