Jura "pálavská vydra" Vetr - jarní Dyje 5 z lodi Maximus

Jura "pálavská vydra" Vetr jako již tradičně rybařil z jara na Dyji 5. Zvolil lov z lodě "Maximus" a díky sérii fotografií ukázal zázemí tohoto způsobu lovu, který až to nevypadá je velmi náročný, hlavně s ohledem na výkyvy a nepřízeň počasí. Aktivita kaprů na Dyji 5 nebyla nijak velká, díky zastaveným průtokům vody, protože byly zavřené "vrata" mezi pětkou a šestkou nádrží. Přesto Jura kapry nachytal....
Ahoj Maxici
Tak jak každý rok jsem  jarní rybařinu strávil na Mušovských jezerech. První týden jsem začal sám a v polovině týdne mě přijel podpořit Pospa. Poprvé jsem sám spouštěl lod i zakotvoval. Sice to byla fuška, ale dal jsem to. Když se chce jde všechno. Pvní ráno jsem měl čtyři záběry, ale jen od menších ryb.
Proto jsem vsadil na osvětčenou taktiku a to průměr 24mm Bugáče (Bugaboo), ale  zastavila se aktivita ryb. Až po příjezdu Radka přichazí i odpolední razantní záběr.
Po super zdolávačce jsem byl trochu zklamaný, protože to byl kapr cca 10kg. Ale byl to nový impuls. Druhý den odpoledne opět záběr a  kapr nám vjel do vazky. Pomocí kotvičky jsem chytl vlasec a zdolal krásného lysce 15kg. Do konce výpravy jsem už nic nechytl. Radek chytil jen dva menší. A já za týden měl jen pět záběrů a s tím jsem se nechtěl smířit. Proto po týdnu práce vyrážím znova a se mnou si odbyl  premiéru slovenský brat Martin Haverník. Bohužel se záběru nedočkal. Já měl v uterý ráno dva záběry po sobě 10kg na Bugáča a 12kg na Red rag. Tak malou aktivitu ryb dávám za vinu zavřeným vratům, které zavřeli pro málo vody v nádržích. Martin musí bohužel do práce a tak odjíždí. Já dva dny budu sám a jak bývá zvykem tak přicházi druhý den brutální bouřka i s kroupami,  ale přežil jsem. Ve čtvrtek přijíždí opět Radek. Po domluvě opouštíme místo a přejíždíme na Šakvice. Změna místa ryba jistá. První večer místo záběru příchazí opět bouřka. Pálava svítí jako by bylo pravé poledne. Radek stále vše sleduje na aplikacích, jestli nás to mine..... bohužel neminulo, ale pokud budou brát ryby tak je nám to jedno. Změna místa se nám vyplatila. Každý den jsme měli dva záběry - cca ryby 10kg, já jednoho 14,70kg na Red rag s plovkou 3D- purple M. Poslední den dopoledne mně přícházi jízda jak od F1ky,  bohužel jsem ho nechal ve vázce, ale svou chybou. Ale to je Mušov. Nic nedá zadarmo.
Tak někdy příště Jura....

Gratulujeme k úlovkům. Max GO!!!

Fotogalerie

Zpět na seznam "co se kde chytilo a pustilo"